Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2008 21:04 - Водачът (It's not to live...but to die!)
Автор: thunderborn Категория: Изкуство   
Прочетен: 522 Коментари: 0 Гласове:
0




Оууупит за песновка. Текст, де.
bold = bridge
italic = chorus.


Водачът


Виж ги как като овци се сбират
Как каймака на празнотата обират.
Всеки вторачен в свой собствен кът
Бездушие, покрито със златна плът.

Кажи ми
Искаш ли да живееш в този свят?
Прошепни
Жадуваш ли за отвъдна благодат?


Аз съм Водачът
На живота Палачът
В безплътието ръце протегни
Костеливостта ми с готовност приеми.


Търсиш ли вечното Познание
Обвързано тясно със Страдание?
Докосни на Косата хищната целувка
Освободен ще си от студена милувка.

Какво предлага на мизантропите това царство?
Върху бетон безтелесен издигнато господарство.
Чуй ме, Спасителят предлага ти чистата Истина
Животът мъртъв е, в него душата ми изстина.

Кажи ми
Искаш ли да живееш в този свят?
Прошепни
Жадуваш ли за отвъдна благодат?


Аз съм Водачът
На живота Палачът
В безплътието ръце протегни
Костеливостта ми с готовност приеми.


Да живееш е да умреш с писък глух
Да умреш е да напуснеш един свят кух.
Вместо окована душа в Ада или Рая
Ще се рееш без криле в Безкрая.

Кажи ми
За какво ти е Рай, за какво ти е Ад?
Сега прозри
Че в Косата за теб царува страшен глад.

Аз съм Водачът
На живота Палачът
В безплътието ръце протегни
Костеливостта ми с готовност приеми.

Аз съм Водачът
На живота Палачът
В безплътието ръце протегни
Костеливостта ми
Костеливостта ми...
Ти приеми!


----


"I"ll tell you the meaning of life
It"s not to live but to die"
(Norther - Death Unlimited), използвано като леко вдъхновение.


Тагове:   live,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderborn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 52203
Постинги: 41
Коментари: 45
Гласове: 103
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930